دیجیتال مارکتینگ

تمامی خدمات در فضایی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ

تمامی خدمات در فضایی دیجیتال

فیچر اسنیپت چیست؟

تا به حال شده سوالی را در گوگل جستجو کنید و در قسمت بالای نتایج جستجو پاسخ را مشاهده کنید؟ فیچر اسنیپت همان متن کوتاهی است که در بالای SERP نمایش داده می‌شود و به پرسش کاربر بصورت مختصر و کافی پاسخ می‌دهد. این قابلیت توسط خود گوگل اجرا می‌شود و سئوکاران در آن نقشی ندارند. گوگل با توجه به محتوای سایت‌ها، پرسش کاربر، میزان بازدید و رتبه وبسایت تصمیم می‌گیرد محتوای کدام سایت را به عنوان فیچر اسنیپت نمایش دهد. البته می‌توانید احتمال دیده شدن وبسایت خود در Featured Snippet را افزایش دهید.
چرا فیچر اسنیپت‌ مهم است؟
یک کادر اسنیپت باعث می‌شود که زندگی کاربران گوگل، توسط فراهم کردن پاسخی مختصر به جستجوی آنها، راحت‌تر شود. یعنی کاربر بدون اینکه بخواهد وارد سایت‌های مختلفی که در صفحه نتایج گوگل هستند بشود، می‌تواند پاسخ خود را در همین صفحه نتایج دریافت کند.
فیچر اسنیپت برای شما به عنوان یک بازاریاب مهم هستند به این دلیل که باعث جلب توجه کاربران شده و شانس شما برای اینکه آنها از سایت شما دیدن کنند را افزایش می‌دهند. اینها اولین چیزهایی هستند که کاربران گوگل پس از جستجو مشاهده می‌کنند.
در ادامه به برخی مزایایی که فیچر اسنیپت‌ها می‌توانند برای سایت شما به همراه داشته باشند اشاره می‌کنیم:
  • افزایش نرخ کلیک4(CTR)
در حالیکه اسنیپت به کاربران پاسخی کوتاه را ارائه می‌کند، اما ممکن است که کاربران به دنبال پاسخی با جزئیات بیشتر باشند. آنها به راحتی می‌توانند با کلیک بر روی لینک سایت شما در فیچر اسنیپت مطلب کامل شما را مشاهده کنند.
  • افزایش اعتبار شما
فیچر اسنیپت‌ها کسب‌وکار شما را به عنوان یکی از کسب‌وکارهای دارای اعتبار در موضوعی که کاربران جستجو کرده‌اند، نشان می‌دهد و باعث می‌شود کاربران با احتمال بیشتری شما را به عنوان یک رهبر در این زمینه بپذیرند.
  • برجسته‌سازی شما در بخش جستجوی صوتی دستیاران مجازی مانند الکسا، سیری، گوگل اسیستنت و ماکروسافت کورتانا، معمولا از فیچر اسنیپت‌ها برای پاسخ به کاربرانی که با صوت اقدام به جستجو کرده‌اند استفاده می‌کنند. بیش از ۴۰ درصد از کاربران اینترنت به صورت روزانه در موبایل‌ها و کامپیوترهای خود از جستجوی صوتی استفاده می‌کنند.
  • تاییدی بر مفید و موثر بودن محتوا فیچر اسنیپت‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را ارزیابی کنید. اگر گوگل محتوای وب‌سایت شما را به عنوان بخشی از یک Featured Snippets انتخاب می‌کند، این موضوع نشانه خوبی است برای اینکه متوجه شوید محتوای شما برای کاربران ارزشمند است.
  • کاربرانی که قصد خرید ندارند وارد سایت شما نخواهند شد افرادی هستند که با دیدن Featured Snippets پاسخ خود را دریافت می‌کنند و دیگر وارد سایت شما نمی‌شوند. به همین دلیل در این حالت شانس بیشتری وجود دارد که کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند از شما خرید کنند. چون دنبال چیزی بیشتر از اطلاعات صرف هستند.
چطور می‌توانیم برای فیچر اسنیپت بهینه‌سازی انجام دهیم؟
حالا باید بررسی کنیم که یک محتوا باید چطور بهینه‌سازی شود تا برای رفتن به‌ جایگاه فیچر اسنیپت آماده شود. ۷ راه بهینه‌سازی یک محتوا برای فیچر اسنیپت عبارت‌ است از:
  1. بهینه‌سازی روی کلمات‌کلیدی طولانی و سؤال‌های رایج؛
  2. بهبود رتبۀ سایت برای جلب توجه گوگل؛
  3. یافتن حوزه‌های فقیر در محتوا وتولید محتوای خوب دربارۀ آن موضوعات؛
  4. قالب‌بندی و تگ‌بندی صحیح محتوا؛
  5. یافتن کلمات ‌کلیدی با میزان جست‌وجوی بالا و استفاده از آن‌ها در محتوا؛
  6. نوشتن پاسخ‌های کوتاه که مناسب جایگاه فیچر اسنیپت باشد؛
  7. استفاده از عنوان‌های سؤالی و جذاب در محتوا.
جمع‌بندی
فیچر اسنیپت انواع مختلفی مثل تعریف، لیست، جدول، ویدئو و… دارد که هرکدام متناسب با سؤال مخاطب نشان‌ داده می‌شود. انتخاب سایت برای فیچر اسنیپت و حتی انتخاب جملات نیز به‌ عهدۀ گوگل بوده و صاحبان سایت فقط می‌توانند با بهینه‌سازی محتواها به‌ چشم گوگل بیایند.

فیچر اسنیپت برای سئو بسیار اهمیت داشته و نقش مهمی در افزایش بازدید و فروش یک سایت دارد. همین موارد باعث می‌شود که حساسیت رقابت در میان سایت‌ها برای به‌دست‌آوردن جایگاه صفر بالا برود. نکتۀ نهایی این است که فیچر اسنیپت در جست‌و‌جوهای فارسی قدرتمند نبوده و نمونه‌های آن در جست‌و‌جوهای انگلیسی بیشتر نشان‌ داده می‌شود.

تیک تاک چه برنامه ای است

یکی از جذاب ترین اپلیکیشن ها طی سال های اخیر برنامه تیک تاک است که در میان ایرانیان نیز به تازگی محبوبیت بالایی پیدا کرده و کاربران بسیاری را جذب خود کرده است.
چنان در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید حتما تا کنون شاهد انتشار ویدیو های کوتاه از اجرا های گوناگونی همچون دابسمش یا همان Lip-Sync و رقص و غیره بوده‌ اید. در واقع باید بدانید که این ویدیو ها در برنامه TikTok ساخته می شوند و در شبکه های اجتماعی محبوب اشتراک گذاری می شوند.
در پی افزایش محبوبیت برنامه Tik Tok خیلی ها می خواهند با شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک که نسبت به سایر شبکه های اجتماعی جدیدتر به حساب می آید آشنایی بیشتری داشته باشند و از آن استفاده کنند. در صورتی که شما نیز جز این دسته از افراد هستید با ما در این مطلب همراه باشید تابرسی کنیم تیک تاک چه برنامه ای است و چه کاربردی دارد 
با استفاده از برنامه Tik Tok کاربران این امکان را خواهند داشت تا از خود ویدیو های کوتاهی در حال انجام کارهای روزانه ضبط کرده و آن را منتشر کنند. پیش از انتشار هر ویدیو، کاربران می توانند با استفاده از تنظیماتی که در دسترس آنهاست به ویدیو خود موسیقی اضافه کنند، سرعت ویدیو را کم یا زیاد نمایند و یا اینکه از فیلتر های مختلفی برای آن استفاده کنند. در برنامه تیک تاک کاربران می توانند همچون شبکه اجتماعی اینستاگرام، برای ویدیو ها کامنت بگذارند، لایک کنند و یا اکانت کاربران را فالو (دنبال) کنند. همچنین امکان انتشار این ویدیوها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر وجود دارد.
تاریخچه ای از برنامه تیک تاک 
زمانی که برای اولین بار در سال 2016 برنامه تیک تاک عرضه شد Douyin نام داشت. در واقع می توان Douyin را نسخه چینی این شبکه اجتماعی به حساب آورد زیرا هنوز هم در چین برنامه Douyin قابل دسترس است و چینی ها به خاطر قوانین سخت‌گیرانه کشورشان باید از این اپلیکیشن استفاده کنند. در حال حاضر کاربران در کشور چین به برنامه Douyin و کاربران در کشور های دیگر به شبکه اجتماعی تیک تاک TikTok دسترسی دارند.
همانطور که گفته شد Douyin نام قدیم برنامه تیک تاک است که توسط فردی به نام بایت دانس  (ByteDance) در سال 2016 ایجاد شد و تیک تاک در سال 2017 به صورت جهانی عرضه شد. اکنون شاهد موفقیت بزرگ این برنامه هستیم که توانسته است در مدت کوتاهی کاربران بسیاری را جذب کند.
در سال 2018 نیز شرکت ByteDance برنامه Musical.ly را با تیک تاک ادغام کرد و از این طریق کاربران این برنامه توانستند به آسانی اطلاعات حسابشان را به TikTok منتقل کنند. از آنجا به بعد برنامه تیک تاک دارای یک لوگوی ادغام شده با Musical.ly می باشد و به محبوبیت بسیار بیشتری در میان کاربران دست یافته است.
روش اول: آموزش ساخت اکانت تیک تاک با شماره موبایل
  • فیلترشکن خود را روشن کنید و با گوشی خود (سیستم عامل اندروید یا IOS) تیک تاک را باز کنید.
  • گزینه ای به نام Me را خواهید دید که پایین سمت راست قرار گرفته است. روی آن بزنید.
  • گزینه Sign Up را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، در پایین دو قسمت مشاهده می‌کنید: Already have an account و log in . چون برای اولین بار است که به تیک تاک وارد می‌شوید Log in را بزنید. در بالا گزینه Use Phone or Email را انتخاب کنید.
  • حال شماره خود را به همراه کد کشور یعنی ۹۸+ بزنید و با زدن ارسال کد منتظر کد پیامکی روی شماره خود باشید.
  • گذرواژه‌ای انتخاب کنید تا بتوانید به برنامه ورود پیدا کنید.
  • برای اینکه ورود شما به تیک تاک تائید شود باید OTP‌ دریافت کنید. این کد در مدت ۵۹ ثانیه به دست شما می‌رسد. آن را وارد کنید تا به تیک تاک وارد شوید.
  • روش دوم: ساخت اکانت در تیک تاک با نام کاربری
یکی دیگر از روش‌هایی که می‎‌توانید در تیک تاک اکانت بسازید، استفاده از نام کاربری است. برای این کار، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
  • برنامه تیک تاک را با استفاده از فیلترشکن باز کنید.
  • در پایین سمت راست Me را انتخاب کنید.
  •  بزنید Sign Up را.
  • گزینه Log in را انتخاب کنید.
  • در اینجا عنوان Use phone/Email/Username‌ را بزنید.
  • نام کاربری و رمز عبور مورد نظر را نوشته و وارد شوید.
  • روش سوم: با اکانت فیسبوک چگونه تیک تاک را نصب کنیم؟
برای اینکه با استفاده از اکانت فیسبوک خود بتوانید در تیک تاک اکانت بسازید، مراحل زیر را انجام دهید:
  • برنامه تیک تاک را با استفاده از فیلترشکن باز کنید.
  • در پاییت سمت راست گزینه Me را بزنید.
  • را Sign Up‌ را انتخاب کنید و سپس Log in را بزنید.
  • در اینجا باید برخلاف روش‌های قبلی Already have an account را انتخاب کرده و Continue with Facebook‌ را بزنید.
  • در اینجا شما وارد صفحه فیسبوک خود می‌شوید. اطلاعات فیسبوک را زده و وارد شوید.
  • شما موفق خواهید شد که با استفاده از اطلاعات فیسبوک خود به تیک تاک وارد شوید.
  • ۱- با خارج کردن سیم کارت
یکی از مشکلات کار کردن با تیک تاک در ایران این است که علاوه بر این که دسترسی به این اپلیکیشن در خود ایران فیلتر شده است، خود این اپلیکیشن نیز دسترسی ایرانی‌ها را محدود کرده است. بنابراین برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن باید ترفند خاصی را به کار بگیرید.
تا زمانی که سیم کارت شما در گوشی تلفن همراهتان است کشوری که در آن زندگی می‌کنید توسط سرورهای اپلیکیشن شناخته می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید تیک تاک نصب کنید باید:
۱- گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارتتان را از آن خارج کنید. ۲- گوشی خود را روشن کنید و به یک اینترنت WIFI متصل شوید. ۳- فیلتر شکن خود را روشن کنید. ۴- تیک تاک را روی تلفن همراه خود نصب کنید و با آنچه در بالا آموزش دادیم، در آن یک اکانت بسازید.
اکنون می‌توانید سیم کارت خود را داخل گوشی بگذارید. فقط به یاد داشته باشید که اگر از تیک تاک خارج شوید و دوباره بخواهید به آن بازگردید با خطای no network connection مواجه خواهید شد. بنابراین هربار که بخواهید وارد تیک تاک شوید باید سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید.
۲- استفاده از برنامه تیک تاک مود شده
یکی از روش های استفاده و نصب تیک تاک در ایران استفاده از نسخه های مود شده است در این نسخه ممنوعیت دسترسی در ایران برداشته شه است و می توانید فقط با تغییر ای پی دستگاه خود از این اپلیکیشن استفاده نمایید. با استفاده از این اپلیکیشن ها دیگر نیاز به خارج کردن سیم کارت نمی باشد.
چرا تیک تاک بالا نمی آید؟
وارد شدن به نرم افزار تیک تاک همیشه آن گونه که انتظار داریم پیش نمی‌رود ممکن است به دلایل مختلفی نتوانید وارد تیک تاک شوید. در قسمت زیر به برخی از رایج‌ترین دلایل اینکه چرا تیک تاک بالا نمیاد و چرا تیک تاک کار نمی‌کند خواهیم پرداخت:
  • متصل نبودن به اینترنت حتی با وجود بودن علامت وای فای و اینترنت خط در بالای گوشی
  • منطبق نبودن IP‌ گوشی با تیک تاک. در این حالت IP را روی کشورهای دیگر مانند آمریکا تغییر دهید.
  • هنگ کردن برنامه تیک تک. در این خصوص تیک تاک را بسته و چند دقیقه بعد مجددا تلاش کنید.
  • به هم ریختن تنظیمات داخلی خود گوشی. گوشی را روی حالت هواپیما بگذارید و چند دقیقه بعد بردارید.
  • آپدیت نبودن برنامه تیک تاک و استفاده از نسخه قدیمی تیک تاک
  • قدیمی بودن سیستم عامل گوشی
  • پر بودن حافظه گوشی برای باز شدن برنامه
نتیجه گیری
در این مطلب به معرفی کامل اپلیکیشن محبوب و جذاب تیک تاک و ویژگی های آن پرداختیم. این شبکه ی اجتماعی همچون سایر شبکه های اجتماعی فقط مختص جوانان و نوجوانان نیست و تقریبا همه می توانند با هر سنی از آن استفاده کنند و سرگرم شوند. اگر شما هم به ایجاد و دیدن محتوا های ویدیویی جذاب و سرگرم‌ کننده علاقه دارید برنامه محبوب و پرطرفدار تیک تاک را فراموش نکنید.

مشاوره تبلیغاتی رایگان

بارها برای شما پیش آمده که وارد یک سایت شده‌اید و در گوشه و کار آن تبلیغات دیده‌اید. احتمالا روی جذاب‌ترین آنها کلیک کرده‌اید و جزئیات تبلیغات را بررسی و اگر محصول یا خدمت تبلیغ شده به کارتان آمده باشد آن را سفارش داده اید.
تبلیغات در اینترنت و فضای مجازی بهترین روش برای معرفی خدمات و محصولات در سرتاسر دنیا می باشد.
حال اگر این تبلیغات در سایت های پربازدید و ایرانی صورت گیرد تاثیرگذاری بازاریابی چندین برابر شده و تبلیغات در این سایت ها هم برای سایت میزبان که قرار است تبلیغ در آن صورت گیرد و هم برای ارائه کننده تبلیغ پربازده و درآمدزا می باشد.
اما برای اینکه شما بتوانید از تبلیغات خود در سایت های پربازدید ایرانی بهترین نتیجه را بگیرید باید تبلیغات خود را به صورت هوشمندانه و با هدف خاص انجام دهید و تبلیغات کسب و کار خود را در سایت هایی به نمایش بگذارید که احتمال جذب مشتری و تبدیل کردن کاربران آن سایت به مشتریان بالقوه خود زیاد باشد.
سایت‌ های ایرانی بسیاری هستند که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اخبار روز یا خواندن مطالب پزشکی روزانه به آنها مراجعه می‌ کنند. این سایت ها بهترین محل برای معرفی و دیده شدن کالا یا محصولات شما می باشند.
چرا مشاوره تبلیغاتی رایگان و به صورت آنلاین؟
ما به این موضوع اعتقاد داریم که برای هر کار و یا فعالیتی بزرگ تا کوچک در ابتدای کار باید به آن فکر نمود. از فلسفه وجودی و چرایی انجام کار تا شیوه انجام و…
چگونگی آغاز کردن و راه و مسیری که برای رشد کسب و کارتان طی می کنید از مهمترین عوامل میباشد که راهبرد نقشه راه و همچنین زیرساخت کار و فعالیت را شکل و معنا می دهد.
به شما عزیزان توصیه می کنیم که پیش از شروع کار خود با دریافت مشاوره کسب و کار به صورت آنلاین کار خود را با قدرت و هوش و اطمینان بسیار زیاد آغاز نمایید و همچنین راه های درست را به خوبی بشناسید این گونه می توانید به سوی موفقیت حرکت کنیم.
ویژگی و خصوصیات و توانمندی مشاوران
بعضی از مشاوران مارکتینگ بسیار خوب و حرفه ای و همچنین کارآفرینی می باشند که کسب و کار خودشان را پایه گذاری نموده اند. یکی از کمک هایی که مشاوران می‌توانند به صاحبین کسب و کار بکنند این است که برای معرفی و برندینگ کسب و کار ها استراتژی تعیین کنند.
بعد از معاینه شدن برنامه در پیاده سازی استراتژی ما که تیم نتیجه های بدست آمده در تحلیل و بررسی شده و همچنین با اهداف و یا هدف های از قبل مشخص شده مقایسه می‌شوند.
البته این را هم بدانید که شخص و یا فردی که مشاوره بازاریابی میدهد مهارت و دانش بسیار خوب و کافی را در شناخت و رفتار مصرف کننده و همچنین روال بازاریابی دارد به شکلی که به خوبی بازار هدف کمپانی را به طور کامل می‌شناسد و همچنین کالا یا محصولات را در بخش و جایگاهی به بازار ارائه می دهد.
بهترین و مهمترین مهارت ها و تکنیک های یک مشاور خوب
  • بعضی از مهارت های بسیار مهم یک مشاور عبارتند از:
  • توانایی و قدرت در بازاریابی موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت
  • مهارت و تکنیک در مدیریت
  • توانایی و قدرت ایده پردازی
  • آگاه بودن از پرسونای و روانشناسی مشتری.
  • مهارت و تکنیک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ
مشاوره کسب و کار رایگان چه کمکی به شما می کند؟
  • بررسی و تحلیل چرخه ی عمر کسب و کار یا بیزینس مورد نظر، جهت تعیین عامل های اثرگذار بر رشد و یا پیشرفت و توسعه ی آن
  • مشخص و معین کردن خصوصیات و یا ویژگی ها، نیازها و هدف های بیزینس و یا کسب و کار چرخه ی عمر کسب و کار در نقاط کلیدی بقا ، آغاز، رشد، توسعه و بلوغ آن
  • تدوین و تهیه یک طرح بسیار خوب عملیاتی به صورت اجرائی، نوع بیزینس یا کسب و کار پلن
  • انتخاب کردن و مشخص نمودن ابزار اندازه گیری و شناسایی علامت ها و همچنین نشانه های نیل به هدف
  • پیشنهاد راه حل بسیار خوب و مناسب و به وجود آوردن یک سری تغییرات در صورت نیاز بودن به آن به هنگام برخورد کردن با مشکل
اگر در فضای سنتی کسب و کارتان یک فروشنده و یا مدیر موفقی هستید با یک مشاوره کسب و کار رایگان می توانید در محیط دیجیتال نیز به همان اندازه و یا بیشتر به موفقیت دست پیدا کنید.
با مشاوره کسب و کار رایگان و اینترنتی اعتماد ها را بخریم!
به غیر از اینکه یک کسب و کار اینترنتی دارای جذابیت بسیار زیاد و  سود های بسیار زیادی می باشد، دارای چالش هایی هم می باشد. به عنوان مثال یکی از این چالش ها گرفتن ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. همچنین علاوه بر این که یک مشاوره کسب و کار  های بسیار زیادی را به شما می‌کند می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید نماد اعتماد الکترونیک را به آسانی و به سادگی کسب نمایید و همچنین کسب و کار شما عزیزان در فضای مجازی آنلاین و یا اینستاگرام به رسمیت و کلیت شناخته شود.
مشاوره کسب و کار رایگان در چه موردهایی می تواند به شما کمک کند؟
به صورت کلی می توان گفت که موارد هایی از جمله موارد زیر راهنمای هستند که مشاوران بیزینس برای کسب و کار اینترنتی می توانند در آن زمینه حوزه ها به شما ارائه بدهند:
  1. چگونه و با استفاده یا بهره گیری از چه راهکار و یا راه حل هایی می توانید از رقبا  خود پیشی بگیرید و از آنها سر تر باشید؟
  2. چه استراتژی و یا ترفند هایی  توانایی دارند که سهم بازار را به نفع کسب و کار یا بیزینس شما عزیزان افزایش دهد؟
  3. ارائه راهکارهایی که می تواند به وفادار سازی مشتری بینجامد.
  4. چگونه می توان، اعتبار برند خود را افزایش دهید ایا چگونه میتوان سابقه خود را پیش دیگران درخشان کرد؟
  5. با چه روش هایی و چگونه می توان بازاریابی  نمود؟
  6. چه  محل و یا اماکن ای برای تبلیغات مناسب  تر میباشد و چه  اندازه تبلیغات برای کسب و کار مفید می باشد؟
  7. ارائه برنامه های مفید برای جلوگیری از کاهش گرفتن مبلغ ایا هزینه های اولیه.
  8. دریافت کردن راهنمایی و راهکار و یا روش هایی که به افزایش درآمد  کمک بسیار زیادی می کند.
  9. دریافت نمودن مشاوره و راهنما در مورد مدیریت کردن شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و بازاریابی دیجیتال.
  10. گسترش خدمات به مشتریان و کاربران عزیز، در صورتی که هیچ گونه نیازی به افزایش درآمد و یا نیرو نباشد.
و مورد های دیگر از این قبیل که قطعا برای کسب و کار و بیزینس شما دوست عزیزم سودمند خواهد بود…

دز آمد از یوتیوب درایران

یوتیوب فضایی عالی برای کسب درآمد مخصوصاً برای ایرانیان است. هرچند کسب درآمد و نقد کردن آن برای ساکنین کشور ما به سادگی امکان پذیر نیست، اما از آنجایی که این درآمد به صورت دلاری است، می‌تواند منبعی بسیار عالی باشد. نحوه کسب درآمد از یوتیوب روش‌های مختلفی دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها و نحوه نقد کردن این درآمد می‌پردازیم.

چگونه در یوتیوب کسب درامد کنیم؟

حال که با میزان پرداختی یوتیوب آشنا شدیم، باید ببینیم چگونه از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟ شرایط یوتیوب برای کسب درآمد بسیار ساده است. کانال شما در یوتیوب باید حداقل ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد و حداقل ۴ هزار ساعت فیلم در این کانال منتشر کرده باشید.

نکته دیگر این است که شما باید در یک سال گذشته به این تعداد دنبال کننده و فیلم منتشر شده رسیده باشید. به دست آوردن بازدید در یوتیوب ساده‌تر از به دست آوردن دنبال کننده است. به همین دلیل باید ابتدا بر روی جذب دنبال کننده تمرکز کنید.

پس از رسیدن به این شرایط درخواست بررسی خود را ثبت می‌کنید. پس از بررسی و تأیید توسط یوتیوب می‌توانید درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنید.

درآمد از یوتیوب در ایران 

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، در ایران به دلیل تحریم‌های مختلف نحوه کسب درآمد از یوتیوب به سادگی امکان‌پذیر نیست. داشتن حساب Google AdSense برای برداشت از یوتیوب و انجام فعالیت‌های مالی مرتبط با این پلتفرم لازم است. متاسفانه امکان ایجاد حساب برای ایرانیان و استفاده از آدرس ایران امکان پذیر نیست.

تنها راه برای ایرانیان این است که از دوست یا آشنای خود در خارج از کشور بخواهید برای شما حسابی با نام خودش ایجاد کند و فعالیت‌های مالی یوتیوب شما از طریق این حساب انجام شود.

نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که باید از افراد کاملاً مطمئن و قابل اعتماد کمک بگیرید. زیرا این حساب کاملاً با نام و اطلاعات آن شخص ساخته شده و در صورتی که کلاهبردار باشد، هیچ مسیر قانونی برای شکایت از او نخواهید داشت.

نکته دوم کسب درآمد از یوتیوب در ایران این است که هرگز به دنبال روش‌های غیرقانونی برای ایجاد حساب و دور زدن یوتیوب نباشید. زیرا این پلتفرم دارای الگوریتم‌های بسیار قوی است که روز به روز در حال پیشرفت هستند و اگر متوجه این موضوع شوند حساب شما به طور کامل بسته می‌شود.

قوانین کسب درآمد از یوتیوب

۱-  میزان دنبال کنندگان کانال باید عددی بالاتر از ۱۰۰۰ نفر باشد

۲- در یک سال گذشته ویدئوهای شما باید در حدود ۴۰۰۰ ساعت نمایش داده شده باشد.

۳- محتوا بر خلاف سیاست های گوگل نباشد.

۴- زمانی می توانید درآمد خود را برداشت کنید که به بالای ۱۰۰ دلار رسیده باشد.

عکس تبلیغاتی املاک

ساخت پست تبلیغاتی با عکس خانه های جدید

نحوه عکس گرفتن از ملک، آپارتمان یا ویلایی که قصد تبلیغ آن را در اینستا دارید بسیار مهم است زیرا یک عکس واقعا هزاران کلمه را بیان می‌کند. پست کردن عکس خانه های موجود برای خرید یا رهن، یک شروع عالی است. اگر می‌خواهید پست تبلیغاتی جذابی برای پیج اینستاگرام املاک خود بسازید باید عکس‌ها را از قبل آماده کرده باشید. سپس از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو برای ویرایش و ساخت پست های حرفه ای استفاده کنید.

نظرات مشتریان در طراحی پست تبلیغاتی برای پیج املاک

نظر مشتریان قبلی شما، تأثیرگذاری بسیار زیادی روی مشتریان جدید و ایجاد اعتبار برای املاک شما دارد. بررسی‌ها روی 90٪ از مشتریان خرید ملک در آمریکا نشان داده، که نظر مشتریان دیگر در خصوص یک مشاور املاک، بیشترین تاثیر را روی خرید ملک از آن مشاور دارد.

بعلاوه، هنگامی که در پست تبلیغاتی برای پیج املاک در اینستاگرام، یک نقل قول مستقیم از مشتری را بیان می‌کنید، پیج شما حرفه ای تر به نظر می‌رسد.

بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار، یک پست اینستاگرام را به بیان نظرات مشتریان اختصاص دهید.

چطور با انتشار ویدیو یا عکس تبلیغاتی املاک در اینستاگرام، فروش خود را افزایش دهیم؟

وقتی صحبت از افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر به میان می‌آید، اینترنت و فضای مجازی راه های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد، اما آنچه برای یک کسب و کار مثل فروشگاه لباس مناسب است ممکن است برای مشاور املاک مناسب نباشد.

توصیه ما برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر از طریق پیج املاک در اینستاگرام این است که حداقل یک پست در روز منتشر کنید، و به زودی خواهید دید که چگونه مردم با پست های شما درگیر می‌شوند.

می‌توانید از ایده هایی که مطرح کردیم، استفاده کنید و پست‌های خیره‌کننده طراحی کنید تا به‌طور خودکار آن‌ها را در پلتفرم‌های مورد علاقه‌تان در زمان دقیقی که می‌خواهید مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این کار را می‌توان از هفته‌ها قبل یا در زمان‌هایی که تعامل زیاد است انجام داد.

هنگامی که شروع به انتشار منظم پست و استوری در اینستا می‌کنید، طیف وسیعی از محتوای جذاب را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارید، افراد بیشتری آن را می‌بینند. اما رقبای شما در این حوزه بسیار زیاد است، پس باید نکاتی را در ساخت پست اینستاگرام برای پیج املاک در نظر بگیرید، تا از رقبا متمایز شوید.

یکی از روش های موثر تبلیغاتی برای پیج املاک، همکاری با اینفلوئنسر‌ها است. برای ساخت بنر تبلیغاتی که بتوانید توسط اینفلوئنسر‌ها منتشر کنید، هدف تبلیغات تان را مشخص کنید. قبل از اینکه ایده پردازی خود را شروع کنید، بهتر است تصمیم بگیرید که می‌خواهید افرادی که بنر تبلیغاتی شما را می‌بینند چه اقدامی انجام دهند.

ممکن است تصمیم بگیرید که بنر های تبلیغاتی مختلفی برای اهداف متفاوت بسازید. به عنوان مثال،اگر قصد فروش فوری یک ملک را دارید، می‌توانید یک بنر تبلیغاتی به صورت پست یا استوری جذاب اینستاگرام تهیه کرده و در پیج اینفلوئنسری که در زمینه های مشابه کار می‌کند، منتشر کنید.

اگر نمی دانید چطور یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام حرفه ای بسازید از قالب های آماده بنر ساز آنلاین دومینگو کمک بگیرید.

نکات زیر را برای ساخت بنر جذاب در نظر بگیرید:

از یک عنوان جذاب استفاده کنید.

عکس های تمام رنگی و عنوانی که خوانندگان را مجذوب خود می‌کند، خریداران بالقوه را تشویق می‌کند، از پیج املاک شما بازدید کنند.

افعال کنشی که احساسات عاطفی مثبت را برمی انگیزند به کار ببرید.

مراقب انتخاب کلمات خود باشید.

نحوه توصیف ملک و تمام امکانات آن می‌تواند نظر خریدار را به سمت پیج مشاور املاک شما جذب کند.

اطمینان حاصل کنید که توجه اصلی مخاطب را به سمت بهترین ویژگی های ملک متمرکز کنید.

عکس های جذاب از ملک بگیرید. اجازه دهید عکس های شما خودشان با خریدار صحبت کنند.

با ابزارهای ویرایش آنلاین دومینگو، تصاویر خود را بهبود ببخشید. عکس های باکیفیت، پیج املاک شما را از رقبا متمایز می‌کند.

یک فراخوان برای اقدام بنویسید. فراخوان برای اقدام باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتری را وادار به برداشتن گام بعدی کند. CTA نباید یک دستور باشد بلکه باید یک درخواست باشد که خریدار بالقوه را برای تماس گرفتن یا بازدید از پیج اینستاگرام یا پست های بیشتر در پیج املاک شما تشویق می‌کند.