دیجیتال مارکتینگ

تمامی خدمات در فضایی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ

تمامی خدمات در فضایی دیجیتال

قیمت تیزر تبلیغاتی ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی خلاقانه می تواند در میزان بازدهی سیستم جذب مشتریان شما معجزه کند. استفاده از تبلیغات رئال یا همان تیزر تبلیغاتی رئال باعث ایجاد حس اعتماد در بیننده می شود. در این صفحه میتوانی انواع نمونه تیزرهای تبلیغاتی تولید شده توسط تک تیزر را مشاهده نمایید و تفاوت بین پلن های قیمت تیزر تبلیغاتی را درک کنید. استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی کوتاه به هنگام تبلیغ در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی نیز، امکان جذب سریع مخاطب را برای شما مهیا می کند.
بسیاری از افراد میان سفارش موشن گرافیک و سفارش تیزر تبلیغاتی سوالات زیادی از تیم مشاوره گروه منتا می پرسند. به طور کلی پیشنهاد برای تبلیغاتی مانند تبریک مناسبت ها، پیشنهاد آفرهای داغ و جدید، معرفی محصولات جدید به مخاطبین قبلی استفاده از موشن گرافیک است؛ اما اگر علاقمند هستید برای اولین بار مخاطبین را جذب خدمات خود کنید بهترین گزینه برای اعتماد سازی استفاده از تبلیغات رئال یا بازیگر محور است. تیزرهای تبلیغاتی به دلیل داشتن محیطی واقعیت محور می تواند حس اعتماد را به بیننده منتقل کن.
قیمت و تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی
قیمت و تعرفه ساخت تیزر های تبلیغاتی وابسته به موارد متعددی متغیر است. نوع تیزر تبلیغاتی و مراحل ساخت آن، تاثیر زیادی در تعیین قیمت تیزر دارند.
اولین قدمی که در ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی برداشته می‌شود، قدم پیش تولید است. در این مرحله باید اهداف شما از ساخت تیزر مشخص شود.
سناریو و ایده داستان تیزر تبلیغاتی، توسط کارشناسان تولید محتوای تبلیغاتی مشخص می‌گردد. میزان پیچیدگی، موضوع تیزر و ایده پردازی، در تعیین قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان موثر است. در مرحله تولید، بحث لوکیشن و تجهیزات به میان می‌آید. افرادی که در اجرای تیزر تبلیغاتی نقش دارند، تعداد آن ها و کیفیت کار آن ها در تعیین هزینه ها موثر هستند. در صورتی که نوع تیزر شما موشن گرافیک باشد نیز دستمزد طراح با توجه به پیچیدگی تیزر و کیفیت کار متغیر است.
خیلی از افراد ممکن است مرحله پیش تولید را جدی نگیرند و صرفا به بالا بودن کیفیت بصری تیزر اکتفا کنند و یا برعکس، تصور کنند که تنها داشتن یک موضوع جذاب کفایت می‌کند و نیازی به کیفیت بالا در اجرای طرح نیست که هر دوی این ها، تصوراتی اشتباه هستند و مرحله پیش تولید و تولید، در کنار یک دیگر معنی پیدا می‌کنند.
مرحله سوم ساخت تیزر، مرحله پساتولید است. در این مرحله تدوین و صداگذاری انجام می‌شود و در نهایت، تیزر باید ارزیابی شود و ایرادات آن برطرف شود تا آماده پخش گردد.از عوامل دیگری که در تعیین هزینه ساخت تیزر موثر هستند، مدت زمان فیلم تبلیغاتی است که طبیعتا هر چه طولانی تر باشد، هزینه ساخت آن نیز بیش تر است.
انواع تیزر تبلیغاتی
تیزر های تبلیغاتی، انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد های مختلف و بازار هدف هر برند، از نوع خاصی از آن ها استفاده می‌شود.
می‌توان انواع تیزر های تبلیغاتی را به سه دسته کلی زیر تقسیم کرد:
  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی تلفیقی
در ادامه، توضیحاتی درباره هر یک از انواع تیزر ها ارائه می‌دهیم تا بیش تر با آن ها آشنا شوید.
تیزر تبلیغاتی رئال
تیزر تبلیغاتی رئال، تیزری است که با حضور انسان های واقعی و در محیط و فضای واقعی فیلم برداری شده است. محصول به صورت عینی به مخاطب نمایش داده می‌شود و معمولا یک داستان و سناریوی مشخص را دنبال می‌کند که به مخاطب خود پیغامی را منتقل کند. اکثر تبلیغاتی که با عنوان تیزر تلویزیونی مشاهده می‌کنید جزو تیزر های تبلیغاتی رئال هستند. مثل تیزر تلویزیونی سس فرانسوی یا روغن اویلا.
معمولا این نوع از تبلیغات، به صورت نمایش مکالمه افرادی در یک جمع مثل خانواده است که درباره ویژگی های محصول بحث می‌کنند.
تیزر تبلیغاتی انیمیشن
تیزر تبلیغاتی انیمیشنی، به کمک عناصر گرافیکی اجرا می‌شود. در این نوع از کلیپ تبلیغاتی، عناصر تیزر، واقعی نیستند و همه با کمک انیمیشن و نرم افزار های گرافیکی کامپیوتر ساخته شده اند. فضا و موجودات داخل تیزر می‌توانند در واقعیت وجود خارجی نداشته باشند و در کل، تخیل در ساخت این نوع از تیزر و کلیپ تبلیغاتی بسیار پررنگ است.
از این نوع تیزر، با عنوان موشن گرافیک تبلیغاتی نیز یاد می‌شود. اصولا از این نوع کلیپ تبلیغاتی، برای موضوعاتی که بیش تر با گروه سنی کودک و نوجوان است استفاده می‌شود. البته استثنائات زیادی در این مورد وجود دارد.
تیزر تبلیغاتی تلفیقی
تیزر و کلیپ تبلیغاتی تلفیقی، یک ترکیب از موشن گرافیک تبلیغاتی و تیزر تبلغاتی رئال است. در این نوع از تیزر ها، شرکت های سازنده فیلم تبلیغاتی، واقعیت را با انیمیشن و عناصر تبلیغاتی ترکیب می‌کنند. مثلا افراد حقیقی، با تصاویر انیمیشنی و موجودات کارتونی ارتباط برقرار می‌کنند. ممکن است موجودات گرافیکی در فضای واقعی باشند و یا برعکس، محصول یا انسان ها در فضای انیمیشنی قرار بگیرند. تولید تیزر های تبلیغاتی تلفیقی، برای موضوعاتی مثل تبلیغ خوراکی ها و یا محصولات مرتبط با آموزش کودکان انجام می‌شود.
چه نوع تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار ما مفید است
یکی از مواردی که می‌تواند به تبلیغات شما سمت و سو بدهد، تاثیر مثبتی در ذهن مخاطبان بگذارد و پیغام برند شما را به آن ها منتقل کند، ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر تبلیغاتی، یکی از متد ها و روش های معرفی محصول و خدمات است که با نشان دادن یک موضوع خاص، باعث جذب مخاطب و بیننده می‌شود و حس کنجکاوی مخاطب را درباره محصول و خدمات تحریک می‌کند.
تولید تیزر های تبلیغاتی، باید با توجه به هدف و نوع کسب و کار متفاوت است. حال که با انواع تیزر های تبلیغاتی آشنا شدید، باید بتوانید مناسب ترین نوع را از بین آن ها انتخاب کنید تا بیش ترین تاثیر گذاری را روی مخاطبان خود داشته باشید. البته، شرکت های سازنده فیلم تبلیغاتی، در مشاوره هایی که به شما می‌دهند، با در نظر گرفتن کسب و کار شما و با توجه به نوع محصول و خدمات شما، پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهند اما ما در ادامه، نکاتی که در انتخاب نوع تیزر باید در نظر بگیرید را به شما خواهیم گفت:
  • هدفی که از ساخت تیزر در نظر دارید چیست؟
  • بودجه شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
  • مخاطبان شما و بازار هدف شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ رسانه ای که این افراد از آن استفاده می‌کنند چیست؟ ممکن است مخاطبان شما تماشاگران تلویزیون باشند و یا در شبکه های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام و توییتر فعال باشند.
  • رقیب های شما از چه نوع تیزری استفاده می‌کنند؟
با مشورت با کارشناسان ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی گروه دیجیتال مارکتینگ منتا می‌توانید پاسخ تمام این سوالات را به طور واضح پیدا کنید و بنابراین راحت تر نوع تیزر معرفی سازمان و شرکت خود را مشخص خواهید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد